YorkShiresås, Gotlandskärlek och inredning som berättar historia.

En teambuilding kväll blev en otroligt inspirerande och rolig kväll. Blev bjuden på jättegod plockmat, corona, mängder av rött vin, bloody mary och kaffe. En kväll med prat och spel och lite fylla. Så otroligt roligt, och givande.

Vi är tre tjejer, 34, 27 och 20 år. Olika stadier i livet och delar så olika tankar och perspektiv. En väldigt bra kväll. Är otroligt glad över att jag får ta del av det här. Att jag skulle sitta i en soffa med chefen och kollegan en onsdagkväll och dricka rödvin ur stora glas och lyssna på lykke li, samtidigt som man delade och pratade om livet, det är något som är något som kallas vardagslyx. Det är oförskämt att inte älska livet då.
 
Så... lite småfull som jag är just nu... (förlåt mamma).. har jag ingen ork till att sova. Så jag ska dansa runt lite i lägenheten, skriva lite, sjunga lite, le lite.. sen sova. Och kanske dricka massa vatten för att slippa dagen-efter-måendet som man tydligen får av rödvin. *tackgodegudförflexiblatider*
 
 
Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: