Det där nya året.

.
 
 
Ett fåtal av alla bilder som togs på nyår.
 
Det nya året har börjat.. som alla andra veckor ungefär? Men såklart man känner av den där *dethäråretskablidetbästa*-känslan, men jag gillar den!
 
Va ute på äventyr igår! Bowling, biljard, Milano och två filmer med massa fruktsnacks. Väldigt mycket skratt på det hela, dvs en bra dag. Och idag ska jag småträna för att sen gå ut och äta med tjejerna, börjar bli tradition att göra det innan alla åker tillbaka till där de spenderar vardagen.  Och imorgon fixar jag och systern överraskning för mamma o pappa. Spännnande!
 
Från och med denna veckan kommer det hända himla mycket framöver. Takten kommer gå i 150 km/h, så jag tillåter mig att ta långa lata sovmornar nu innan jag åker hem till Jönis igen.
 
TacoHej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: