Jag är tretton år. Jag heter Ellinor. Och som du förtår är min ungdom svår.

Jag äter leverpastej på finn crisp. ÅH VAD GOTT. *tar en till*
Idag lämnade jag in mitt sista arbete för några månader frammåt. SKÖNT.
 
Idag öppnade anmälan till utlandsstudier. *ångest*
Men jag är rätt säker på var jag vill söka, i vilka länder jag troligtsvis kommer hamna. Det känns skönt. Men det jobbiga är i vilken ordning jag ska välja dom... hur ska jag kunna veta i vilket land jag kommer få bäst upplevelse? Hur ska jag veta vad jag vill? Men jag sätter lördag som deadline. Då ska jag ha ansökt.

Går på pencilin-kur för tillfället. Så jag googlar frenetiskt på om man kan träna i samband med att äta det, om man kan ta en liten öl med det i kroppen, och vad för biverkningar man kan få. (tanten på apoteket varnade för massa, gud vet vad, jag hörde inget eftersom jag stog kvar i chocken från att jag måste hålla koll på att ta det en timma innan jag äter.... då måste jag ju liksom planera när jag blir hungrig!!
 
Men iaf.. jag hamnar på flashback hela tiden... Och Enis tror inte på mig när jag använder flashback som bakgrund till det jag säger.. så jag måste hitta något mer trovärdigt... typ Se och Hör.
 
För att lätta upp stämningen:
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: