Natten är ung och jag ligger vaken. Jag är Lucy in the skye jag är högt över taken.

Jag har målade naglarna i svart matt nagellack idag. Det ser ut som griffeltavlor på naglarna. Grymt snyggt. Och ringfingrarna är täckta i spräckelsilver.  Åh, jag älskar det matta svart.


Är som i ett ekorrhjul av bekvämlighet just nu. Men det skaver lite när allt är sådär.. bekvämt. För man vänjer sig så lätt när mycket är bra och okej, så man glömmer av att uppskatta det och tar det för givet.

Annars då?
Jodå.. vill till Linköping och röja. Ska på burlesque-klubb imorgon (lär blir intressant, och roligt!). Ska sen på morgonen till nässjö för att slappna av hos min familj, för att sen på kvällen möta upp mamma som kommer på besök. Trevligt.

Om två dagar är det exakt sju månader kvar tills jag är i Bosnien. ÅH VAD SKÖNT OCH HÄRLIGT. Är grymt taggad, men det är så långt bort men fortarande så nära!
 
Nu ska jag gå ut i natten (kvällen) och leta efter min cykel runt om i staden. Jag har nämligen glömt var jag har ställt den. Och det är väldigt jättejobbigt! För tänk om någon har tagit den... och jag fortsätter att leta efter den men aldrig kommer hitta den? Sen ett till problem kom jag på nu... Var är cykelnycklarna?
 
Taco Hej.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: