Lätt som en Biff. (En jävligt äcklig biff som tar jättelång tid och inte är värd den tiden)

Hej.

Ikväll har jag gråtit pga skurit lök (Sjukt jobbigt), gjort äckliga grönsaksbiffar, lyssnat på Radio Ett och ja.... inte så mycket mer än så. Jo... jag har ångrat att jag inte drog iväg till gymmet ikväll... eller ev. drog med folket till Big Bongo Bar (studentpub, billig öl, härligt chill-folk). Men men, det är lätt att vara efterklok!

Grönsaksbiffarna la jag mitt hjärta och två timmar på.... och dom smakar för jävla äckligt. Tänk den värsta varianten av möglig lök. SÅ smakar det. Men jag har inte hjärta att slänga dom. Jag tänker att med MASSA cremefreigh så känner jag kanske inte smaken.......................


Om jag har någon självdiciplin i kroppen kvar så ska jag storstäda ikväll. Får fiiiiinfrämmat över helgen!
 
Jag tillåter mig själv ha en butter-kväll ikväll, då kan jag ta ut ev. aggressioner på tråkgöra som ändå måste göras. Sen kan jag ägna mig till roligare saker tiden framöver. Jag behöver butter-kvällar någon gång ibland, då är det svårare för småskit att störa mig alla andra dagar (: 
 
Ha en bra helg! Taco HEj.
 

Postat av: Slampan

Sexy bitch.

2013-01-31 @ 21:07:09
URL: http://allaharenq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: