There was never, and never will be, a time when we did not or do not exist in some form.

I helgen har jag haft seperationsångest. Stefan och Ena har lämnat Jönköping för några månaders praktik. Kommer bli tomt utan dom.......... meeen kommer ju träffa dom ändå. Och jag har ju Malin och Emmartin här! Och jag kommer ju såklart träffa dom andra som jag saknar i alla andra städer som inte är Jönköping.

Iaf.
Imorgon är Dagen D. Imorgon börjar min praktik och jag är så sjukt nervös så till och med min lilltå skakar. Det är liksom första gången någonsin jag får arbeta med det som jag drömmer om att jobba med i framtiden. Tänk om jag hatar det??? Tänk om jag är sjukt dålig på det..... TÄNK!

Men ja........ Nu sitter jag här med nyfärgat hår, trött kropp från Bodycombaten ikväll och färg på naglarna.
Nu gäller det....... ush.

Taco Hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: