Yo.

På två dagar har dagar har farten på tankarna i mitt huvud blivit 100 km/h. Jag gillart. Men jag har inte så mycket energi till att hålla koll på allt runt mig...Och är rädd för att bli för velig..... Kanske vänjer mig snart i hastigheten. Men iaf.

Det som händer:
* Praktiken är underbar. Älskar den. Lärorik som fan. Ser fram emot det som kommer hända i veckorna och arbetet.
* Fått hem produkter som jag måste testa "i rent marknadssyfte".. Det är ju liksom så jobbigt att jag MÅSTE använda gratis hårprodukter och manikyr.
* Mycket att hålla koll på i allt. Och lära mig. Många bollar i många luftar. KAOS.
* Drömmer sjuka drömmar. Om sjuka saker.
* Imorgon ska jag på yoga.
* I helgen ska jag få finfrämmat.
* Jag har rött hår.
* Jag har en död orkide på bordet.

Ha en bra dag imorgon, Taco Hej och KRAM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: