"Det är ju egentligen skit samma. Men nej, jag älskar henne. Så hon är inte skit samma!"

Jag gillar kärlek som inte är ren. Jag menar.. sånt som inte är självklart, utan kräver tanke och ork, och tid! Som det där "kärlek är att ge gulan i wienerbrödet till den man älskar". Eller... fina lappar i lämnade i jackfickan. Gifflar vid nattduksbordet när man kommer hem. Sånt är kärlek. Det kanske egentligen är det som är ren kärlek förresten....

För övrigt:
Har idag jobbat min första morgon som HSB-anställd. 600 kronor rikare, catshing! Och imorgon blir jag 1000 kronor rikare, CATSHING.

Och jag har en hemlighet... som alla får reda på om lite mer än en månad. Jag verkligen ÄLSKAR överraskningar!! Både att göra dom och att få det.. kanske mest att få det.. hehe. Men iaf... eftersom jag älskar överraskningar så mycket har jag väääldigt svårt att hålla hemligheten om överraskningen, för jag vill ju göra den nu nu nu nu!!!

Men jag får vänta.... Och jag lovar..... DEN KOMMER BLI PERFEKT.

Ha en väldigt bra helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: