Gravitation. Graviditet. Och gravallvarlighet.

Igårkväll tappade jag en tallrik i golvet. Gick i tusen bitar. Imorse var det första jag gjorde på morgonen att välta ut min 2liters vattenflaska (full med vatten) på golvet. En minut senare tappade jag mina två kokta ägg (löskokta dessutom) i golvet. + en skål. Den gick med i tusen bitar.

Antingen har jordens gravitation ökat senaste timmarna, eller så måste jag ha en väldans massa otur.

Men en sak som jag gjort bra det senaste dygnet, det är mitt egna mandelsmör! ÅH SÅ GOTT. Mycket bättre än att äta vanliga mandlar. Ta en sked då och då, eller bara lägg lite på äppelskivorna, och du har ett nyttigt mellanmål!

Recept:
2 påsar mandlar
Ganska lagom mycket olivolja
Ytterst lite salt

(Mixa mandlarna. Tillsätt olivolja efter önskad konsistens. Voila! )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: