Så säg det och få det gjort. Det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Ska till Stockholm imorgon med praktiken! Två pressevent, gå på ett mingel, möten, fin-middagar, hotellfrukost och ett team-building-möte på SPA. Allt det under tre dygn. Väldigt helt okej.
Som om inte det vore nog ska jag imorgon kväll träffa en bloggare som jag Ä.L.S.K.A.R. Ska ta modet till mig för att prata med henne, och maybe talk some business and inspiration. Nu när jag läst på mingeltekniker och tips så är jag proffs på det ..... eller?

Kommer sannerligen vara sönderstressad, förvirrad och otroligt glad den här veckan, så jag återkommer till mänskligheten när pulsen sänkts, väskan packats upp och jag andats ut.
 
Men förresten....... den 7 Juni kommer jag må så jävla fint. Och ha det så hiiimla bra. För jag ska på Håkan Hellström när han spelar på Slottsskogsvallen!! Köpte biljetten för en minut sedan. ÅH! KÄRLEK. Han släpper en ny skiva snart, OM jag ska knarka den. Jag hoppas den är underbar. Åh, riktigt mycket, otroligt mycket kärlek på det.

Adios!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: