I'm like a rubberband until you pull too hard, I may snap and I move fast. Cause I've got an elastic heart.

Jag tror att idag är dagen. Dagen som jag stänger in mig i en kokong. Plugg-kokongen. Det är två veckor kvar tills vi ska ha en C-uppsats som är i stort sett färdig. Och vi är väldigt långt ifrån det. Så välkommen pluggkvällar, plugghelger och stress.

Men såklart ska det finnas ljusstunder! Som The Great Gatsby-middagen på lördag. Och julbak. Och besök från mammsen. Och ost-vin-och-hockey-kväll. Åh, det är fint med små må-bra-pauser.

Helgen var för övrigt väldigt väldigt fin. Men det fick mig att sakna alla små sockerbitar som är, och kommer va i framtiden, för långt bort för att ge en kram.

Men iaf. Nu ska jag smutta lite på mitt strawberry cheesecake-te och plugga.

Adios.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: