I guess that´s love.

Nu kommer ett lååååååååååångt jävla inlägg om allt som hänt, kommer hända och inte får hända. Allt på Amandas begäran. (Och min lust att undvika plugget och ta tag i livet)

Jag sitter för tillfället här och snorar. Ett huvud som exploderar, en kropp som lagt in backen och min disciplin som lagts på hatthyllan. Knaprat för många ostchips (ugnbakad ost), snytit mig i allt mitt toapapper och ödslat för mycket tid på sociala medier och kommunikativa forum. (åh vad fina ord vi använder.)

Ne, men ja... Har varit sjuk i fem dagar. Och nu har jag tröttnat. Ge mig friskhet och ork tack. Men förutom det har jag haft lite festis här hemma för att sen gå ut och dansa, dreggla över ögongodis, beatboxa och allmänt skämma ut oss själva.
 
I helgen ska jag göra nada. Jag tänkte ta det lite som det kommer, men kommer spendera helgen i vertikalt läge med ett rullband med mat på in till min mun. (Haha, älskar den tragiska bilden man får upp av det). Annars ska det nog försökas plugga lite. Jag får ju CSN för en anledning. PÅ TAL OM DET! Jag har fått VG på höstens kurs, whihooo. Det var vad jag trodde mitt första kurs-VG, men så kollade jag lite närmare idag, och tydligen har jag fått ett VG i ettan på en kurs. haha, älska den överraskningen!
 
Det har gått himla fort det här, jag menar livet i Jönis. Ibland kommer jag på mig själv att det var två år sedan livet tog en U-sväng och skakade om hela tillvaron. Två år sedan. Det är ungefär 700 dagar. Det är länge. Och jag kan inte vara mer glad för det än vad jag är nu. För jag gillar var jag är just nu. Det liksom rullar på, och det är bekvämt. Jag har mitt lilla liv här, jag gör det jag gillar, jag tillbringar tid med folk jag mår bra av, jag ler varje dag, jag har äventyr som väntar. Och ja.... jag mår bra. Mer än det tänker jag absolut inte kräva. Så livet, KOOOMAAAAN du bara!
 
Ja ja, nu ska jag kolla till mina morötter och champinjoner i ugnen. (Mitt nya beroende)
 
Jag hoppas ni får en hiskeligt bra fredag, och lördag, och söndag.
Adios Amigos.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: