.Terrible love - Birdy.

Den här helgen får vara en uppsamlingshelg. Av mig själv.

Har väldigt dåligt med det där som kallas disciplin och motivation just nu. Ligger i sängen till tre på dagarna. Och resten av dagen är det inga många knop gjorda, förutom att vandra runt i haremsbyxor och stor t-shirt.

Jag tror jag behöver lite nytändning. Så jag tänker att om jag ligger kvar i sängen hela helgen. Då kan jag på måndag med massa ny energi, börja få lite jävlar anamma igen. Jag tror det blir bra. Men nu ska jag friskförklara mig själv, trots snuvig näsa och ond hals, med att gå och gymma. Sånt är bra.

Postat av: Slampan.

Har kännt precis likadant i 3 veckor nu.. Den där måndagen med ny och bra energi verkar dock aldrig komma.. Det är ju lite synd. MEN det kommer nog snart. Än ger vi inte upp! (Ring mig när du ger upp för jag har gjort det och då kan vi alkoholister tillsammans!!!) puss puss i ljumsken <3

2013-11-10 @ 01:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: