Undviker viktiga saker / Härmar Mandi

Har du någonsin:

Varit så trött att du somnat på en lektion: på alla lektioner i Högskolan + hela 3an på gymnasiet. (Går utför)

Brutit ett ben: Brutit en tå, räknas det?

Hoppat Bungee jump: Ne, skulle önska att jag vill det, men aldrig. Kan inte tänka mig hänga i en gummisnodd med en 50/50 risk att hamna med huvudet på en vass sten eller bli uppäten av hajar.

Gjort bort dig offentligt: När gör jag inte det?

 

I år har du

Lärt känna en ny vän: Jadå, någon liten rackare har jag allt fiskat upp.

Skrattat så du börjat gråta:ja, till och med en glädjeskvätt har kommit några gånger. (Skrattat så mycket att jag nästan kissat på mig)

Träffat någon som förändrat ditt liv: hmm... förändrar inte alla man möter ens liv? *rödvinspoetiskt*

Hur många barn vill du ha i framtiden: 4 katter, 1 minigris och 10 deltidsbarn (räcker med att vara barnvakt en gång i veckan för varje barn. Sålänge jag får lukta på lite bebis)

Har du några husdjur: Dammråttorna

Vill du ändra ditt namn: Faktiskt skickat in papper om det idag. Ska heta Schlinnea.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag hade finisar hos mig och måde allmänt grymt bra. Sen kom släkten dagen efter och åt på restaurang, och sen trängde vi in oss i mitt lilla skrymsle och åt äppelpaj på papperstallrikar. Fint.

 

Om dig

Stjärntecken: tvelleng

Hårfärg: Vet inte riktigt alltså... just nu är det färg: dammigt

Ögonfärg: Lite tveksamt där med....

Dina positiva egenskaper: Jag har så himla bra humor. Jag skrattar alltid åt mina skämt.

Negaiva egenskaper: Jag har inte direkt någon begränsning på min humor....

 

Just nu:

Äter du: snorkråkor *hehehehe*

Dricker du: inget

Gör du: petar navelludd och längtar en timme framåt i tiden.

 

 Har du någonsin:

Gråtit till en film: det va en period som jag gjorde det, till alla filmer. Nu kan jag titta på en film om slaveri och sånt (gjorde förra veckan)... inte en tår.... (Snälla kalla mig inte känslokall) Jag tror mina tårkanaler är uppstoppade.

Blivit arresterad: nooo

Varit olyckligt kär: Darin..........

 

Tror du på:

Att alla förtjänar en andra chans: Beror på vad den där chansen betyder...

Dödsstraff: Ne. Jag tycker kinesisk tortyr är mycket värre. Dock tror jag inte på det heller. Men sen kan jag förstå de som är för dödsstraff. Men jag gillar inte direkt att diskutera det här, för jag är inte alls insatt.

Tomten: Jag är tomten.

Mirakel: Det blir inte bättre än vad man gör det till.

Gud: Nja, men vill tro på någon slags makt, men har inte kommit på vilken än.

Kärlek: Allt är relativt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: