Det som händer när man tränar hårt är att musklerna bryts ner, slits itu, faller sönder. Sen läker de ihop och blir starkare än nånsin. En liten hemlighet: det är applicerbart på allt i hela livet.

Sånt som gör mig glad för tillfället:
Hösten kommer. Hårda kramar och leenden. Roliga diskussioner. Pirr, nervositet och ögon. Gott te. Kvällar med skratt så man får ont i magen. Ett bra träningspass. Kunskap. Att ha på mig fina kläder. Sparka på orangea löv. Måla läpparna röda. Nya människor. Saker att se fram emot. Att tillbringa tid med nära vänner. Dans och vin. Nyfikenhet och glädje i vardagen.

Sånt är bra. Och det är sånt jag tänker fortsätta hålla på med för att göra denna höst till en fin höst. Jag gillar rusk och kyla. Sålänge jag får skratta med fina vännen och ta på mig för många lager kläder. Då är jag nöjd.

Postat av: Charlotte

Kan ett litet besök till Linkan bakas in där kanske? ;)

2013-10-11 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: