Fiende, periodiskt och självförsvar.

Min värsta fiende för tillfället är sömnen.

Alltså, jag vill bara soooova. Hela tiden sova sova sova sova. Synd att man inte kan leva sovandes. Hade varit fint.
Jag är så värdelöst pigg på kvällarna när jag ska sova. Och på morgonen är jag så hemskt lik en säck med potatis. Vilket gör att mina tidiga mornar förstörs. Jag måste få lite mer diciplin på mig själv.

På tal om diciplin. Ny månad, ny vecka och ny dag. Försöker just nu ta tag i mitt liv. Det går inte så bra, om man inte räknar sitta och titta på instagram som att ta tag i livet. Ikväll ska jag för första gången på MÅNADER kollektivsvettas på ett boxningspass. HALELUJA. Som jag längtat! Har lite slem kvar... men jag planerar att svettas ut det istället.

Nu måste jag fortsätta att grabba tag i livet.
Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: