Ásgeir.

Ja det här dagen är ju ungefärligen lika bra som igår. Det vill saga, inte bra alls.
 
Igår stressade jag iväg till skolan på morgonen då jag hade lection klockan nio - trodde jag. Stog och trängdes på en varm vagn med svettiga och illaluktande gubbar, varav jag fick en av dess armhålor I ansiktet Bara där blev det ju en underbar dag. Sen efter några språngsteg anlände jag till skolan med andan I halsen, rädd att jag är sen. När jag ska titta I vilket rum vi är I så är inte lektionen med på tavlan. Jag skriver till en kompis och frågar var vi är, vilket hon svarar att vi inte ens har lektion. Så jag fick knalla hem och vänta på dagens andra lektioner, som va klockan 6... MEN jag fick mycket att göra iaf, för jag kom ju igång med dagen tidigare än vad jag brukar. Så jag gjorde färdigt en tenta - och det va ju bra! Men ska inte ljuga om att morgonen inte förstörde dagen lite. Det va VÄLDIGT skönt att lägga sig I sängen I slutet av kvällen och bara titta på en mesig kärleksfilm.
 
Idag gjorde jag lite ärenden på stan på morgonen. För att sen skynda göra ordning till dagens enda lektion, som började två - trodde jag. Som vanlig rutin stressade jag till skolan och anlände svettig med andan I halsen. För att sen komma in I klassrummet vi skulle vara I, men med fel studenter. Så jag frågade lite snällt om det var här tyskan var.. Då var det fel klass. Och jag fick ett fint besked att jag inte börjar förrän halv fem idag. Jaha.... så nu sitter jag här hemma och väntar på halv-fem-lektionen. Köpte med mig på vägen hem en pepsi och två paket jordgubbar, endast I syfte för att tröstäta. Denna dagen............... Ska bli skönt när det är over.
 
På detta så har jag dessa dagar haft feber, haft äckelkramp I magen, haft constant chokladsug och mycket läxor som hänger över. OCH det regnar! (Jag har inget paraply, och tanker inte slösa pengar på det heller, jag får ju condition när jag springer mellan ställena) Och jaa.... jag har hamnat I klagbältet.
 
Men jag är faktsikt ganska bra att se positivt på dom negativa sakerna - utanför bloggen och klag-sms. Jag får ändå mer tid till läxor.
 
Nu ska jag gå in och kramas med Enis.
Ha en fortsatt bra (eller skaffa en bra) onsdag! (för det är vel onsdag??)
 
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: