Lite från dagarna - bildbomb!









Här är lite bilder från de närmaste dagarna. De första är från igårkväll på travelschack, den underbara baren som är i våra kvarter. Den har verkligen allt; billig öl, gratis tequila, härligt folk (majoriteten är killar, hehe) underbar musik, dansgolv och kareoky. Kareokeyn prövade vi på igår för första gången. Jag och lilith sjöng bckstreet boys och andra nittiotalsdängor- sjukt roligt. 

De andra bilderna är från mina morgonpromenader. Den med utsikten är från slottet schönbrunn, ett "palats" typ, som nämnts tidigare. Önskar jag kunde få med den underbara utsikten, bilden gör inte det rättvisa. Och ett fint promenadstråk jag hittat är en gammal kanal som nu är gångbana genom hela Wien. Man går som i tunnlar utan tak, men det är inte alls instängt eller någonting. Hela kanalgången ser ut som sista bilden. Det känns väldigt speciellt när man går där. Men en upplevelse, och lugnt och fint är det - perfekt för morgonpromenader med andra ord! 

Gute nacht!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: