Väntans tider.

Sitter just nu och äter upp allt som kommer i min väg. Klockan är sju på en lördagmorgon och jag sitter redan färdigsminkad vid gröten... Jag har inte gått upp såhär tidigt sedan jag jobbade i Skövde i januari. + jag hade behövt sova minst sju timmar till för att ta igen förlorad sömn från förra natten. 

Men men, ska man till Bratislava så ska man! 

Hela natten har jag vaknat en gång i halvtimmen, dvs minst tolv gånger och trott att jag antingen ska upp, att jag missat bussen eller att jag är i Bratislava och de har glömt mig och åkt hem utan att säga till. Haha... Det finns säkert någon psykolog som skulle kunna reda ut det där och finna någon undermening med det. 

Men iaf. Igår blev det inte många knop gjorda. Förutom att handla, och beställa biljetter för hemresa. Klockan tjugo i tolv på natten, den tolfte juni kommer jag hem. För att sedan vara på svensk mark ji sju dagar, och sen flyga min kos till Italien med hela tjocka släkten. Ska bli så himla roligt!!

Och i förrgår så var det förresten en hejdundrande kväll. Det började med lite vin och mat hos Lilit och sen mötte vi upp flera och gick till en bar som hade ladies night. Vilket var gratis drinkar till brudar och en manlig strippa. Väldigt intressant kväll. Sen drog vi ut och dansade hela natten tills stängning- vi va sist på dansgolvet. Och när vi skulle ut så blev jag stoppad av vakterna och anklagad för att snott en annan killes "identitet".... Efter lite (läs massa) tårar och svenska svärord och diskussion på engelska så fick jag lämna stället, med femtio kronor fattigare. Och eftersom inte tunnelbanan började gå förrän fem så fick vi strosa runt och vänta på den tills vi fick lägga oss i våra egna sängar. Så. Himla. Skönt. 

Det va en roligt kväll, och mycket roliga folk med mycket dans. Och vem säger nej till det?

Här kommer lite bilder från senaste dagarna! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: