Wait - M83

Just nu är det här min låt. Den är perfekt. Den är melankolisk, lugn, glad, ljuv, lite mörk, och blir väldigt glad igen, lite flytande. Ja... så. Om någon skulle göra en film om mitt liv just nu så skulle det vara bakgrundslåten under hela filmen. Så lyssna på den låter om ni får lite tid över - helt klart värt det!
 
Nu har jag ju inte bloggat på ett tag. Senast var jag fortarande kvar i mitt underbara Wienerland. Åh vad jag saknar livet där borta. Men det är fint här med såklart. Sen senast så har jag kommit hem, åkt till Italien, tappat bort bagage, kommit hem igen, druckit vin, ätit maaaaassa vattenmelon, umågts med fina personer, spelat golf, badat, plockat blommor, nattbadat, sjungt högt i en bil, jobbat med mystanter och farbröder, kramats och gått/sprungit otaligt många mil i mina träningsskor.
 
Så det är bra. Men det är lite stress med framtid och allt annat som livet har att ge. Men man får ta det för vad det är - och som Håkan säger: "Man kan inte riktigt ta vara på livet. Man får improvisera och se vad som händer."
 
Så ikväll improviserar jag på stadshotellet med fina tjejer och massa räkor med vin. I helgen väntar jobb jobb jobb i solskenet och sen ska jag försöka hinna med lite svettiga promenader och badande.
 
Får se vad som händer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: