Varmt.

Hej och hå. 37 grader är inte att leka med, svettas så fort jag rör på mig. Försökte gå på stan men det var en helt omöjlig utmaning - jag svettas ju så att jag nästan glider runt i mina converse. Och nu har det varit över trettio i fyra dagar... Har inte sett ett moln på lika lång tid.. Får man bli trött på det? 

Såklart det är ju svinskönt med fint och varmt väder. När man ligger i bikini. Nära ett vatten. Inte när man måste ha på sig hyfsat formella kläder och gå runt i stan eller skolan hela tiden. Ge mig vatten och då ska jag älska värme igen <3 

Well well, idag har jag gjort min näst näst sista tenta. Precis innan blev det dock lite kaos.. Började blöda näseblod bara sådär. Kan det va värmen? Eller stressen? Är ganska så jättestressad just nu med allt som ska hinnas innan man åker. Men imorgon vid den här tiden så är jag en examinerad kommunikatör. Då har jag förhoppningsvis gjort min sista tenta för ett långt tid framöver! Så himla konstig känsla.

Men nu ska jag försöka ta en powernap och sen sätta mig i parken med enis och plugga tyska. Hej och hå! 

Lunchen idag! Ett sista besök på Vapiano med min fransyska. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: