En månad.

Nu har jag varit här i exakt en månad. 30 dagar. Och idag är semmeldagen.
 
Under en kvällspromenad igår med yoghurtglass och en kanadensare så bestämdes det att semestermånaden är slut i och med idag. Nu har jag varit här i en månad, och även om det varit många promenader så äter jag allt i min väg och testar allt som går att testas osv osv. Men nu ska vi börja styra upp det lite, eftersom vi faktsikt ska bo här ett tag. Så idag påbörjas mission - bli hälsosamma! Hittillsa har det gått bra (de tre timmar jag varit uppe) och jag är peppad på att få upp den där energin och orken som jag hade innan all skit hamnade i magen.
 
Självklart ska jag fortsätta äta gottit, men inte varje dag. Och det känns bra när man har någon/några som peppar!
 
Denna veckan har jag bara två lektioner, och jag börjar lite undra om jag är här för studier eller semester, haha. Men jag ska nog inte vara så kaxig eftersom att nästa vecka väntas ett tufft schema, som kommer fortsätta i sju veckor framåt. Vissa dagar är jag i skolan från åtta på morgonen till tio på kvällen. Och då är hela dagen fylld av lektioner. (Ja, vi har kvällslektioner. Majoriteten av våra lektioner är på kvällar) Så jag försöker njuta nu när man kan sova ut, umgås med vänner, gå ut, göra som man vill m.m.
 
Nu ska vi iaf ut på en promenad! Och sen ska jag färga håret rött, och sen har jag en lektion ikväll från sex till halv tio!
 
Bay bay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: