Allt verkar vara så enkelt älskling.

Jag är så otroligt bortskämd här borta med bra dagar, fina dagar som jag skrattar/ler igenom. Och nyanserna mellan bra och dålig dag ändras plötsligt då, ribban höjs för en bra dag. Jag har fortfarande lika lätt att uppskatta det lilla, men det jobbiga blir lite jobbigare. 

Idag var en sån där "jobbig" dag. Jag har som tradition att fira min namnsdag (som är idag) mer än min födelsedag. Liksom göra det till en underbar lycko-dag. I år blev det ändring dock. 

Började dagen med låg energi och segstartad morgon med plugg och jobbsökande. Så såg den ut tills kag masade mig vid sex ut från rummet och gick på lektion. Det är en trött-dag idag. Men det är okej!! Jag tror jag behövde en sådan. Imorgon får jag göra till en bättre dag.

Hade för övrigt en väldigt fin helg med becka på besök. Vi turistade, hängde i parker, åt mat och strosade. En konstig grej dock var att jag på måndagen vaknade upp med svullen och röd/lila-flammig fot. Under hela dagen (som vi gick väldigt mycket under) så haltade jag omkring. Idag är det dock bättre - jag kan gå på foten och den är inte lika röd. Tror det var pga av ett bett jag fick i lördags när jag gick i högt gräs. Men men, än har jag inte fallit i backen! 

Nu ska jag yoga och sen sova. Så får jag försöka vakna upp till en bra-dag! 






Bilder från helgen! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: