But there is nothing more beautiful than being desperate. And there is nothing more risky to pretend not to care.

Jag får erkänna mig besegrad. Solen vann. Jag är fullständigt utmattad och less på min kropp just nu. De brända har varit om möjligt, ännu mer rött idag. Trots att jag smörjde in det noga med fet kräm varje halvtimma inatt - vilket resulterade i en underbar timmas sömn på hela natten. 

Jag förbannar mig själv för att jag varit sånt dumhuvud, för det verkar ha gått ganska djupt då kroppen rent allmänt är ur funktion. Kan också vara vätskebrist idag - men va fan. Jag har iaf köpt en tub fet lotion, solskyddsfaktor och någon liknande aloevera-klet. NO MORE RED. 

Idag hämtade jag morbror och fru morbror på flygplatsen. Dock hanns det bara med en lunch eftersom jag måste plugga inför tenta. Men jag gav dem fem kartor, tre broschyrer och pedagogiska förklaringar om hur dom skulle hitta tillbaka till hotellet. Så jg tror dom kommer vara helskinnade på fredag när jah träffar dom nästa gång! 

Imorgon ska jag ligga i parken (SKUGGAN) från tio på morgonen till sex på kvällen och plugga. Toalettfrågan kommer bli ett problem.. Men jag får vell kissa i någon buske. 

Ha en fin torsdag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: