Lost again.

"Once again it´s happening. I’m lost, And I’m ready to run, ready to fall
Think I’m ready to lose it all. You keep me running."
 
Jag knarkar denna låt, och även "wildest moment". Och även Shura - Touch. Jag är inne i min "bussmusik"-period just nu. Det är liksom chillmusik som man blir glad av och bara går runt och myser runt med.
 
Jag har vänjt mig med färgen nu. Ibland tycker jag inte det är någon skillnad alls och ibland känner jag inte igen mig själv. Men, har fått snälla kommentarer om det som sagt att jag passar mycket bättre i detta än i brunt, haha. Har också fått höra att jag ser ut som en "äkta" svensk. Hatar dom där fördomarna. Kan inte ens räkna på fingrarna så många gånger som folk sagt när jag berättat att jag kommer från Sverige - "Men jag trodde svenska tjejer var blondiner" eller "Men du är inte blond?"
 
Hörde en konstig teori om varför alla trodde att svenska tjejer var blonda. Det var för att när vikingarna plundrade runt om i världen så tog dom de vackraste tjejerna, vilka var blonda. Och det är därför alla blonda tjejer har hamnat i Skandinavien. Min kommentar till det var att fnysa åt personen som sa det och bara gå där ifrån. haha vad fan är det för jävla teori??
 
Igår somnade jag i solen igen......................................... Men sen begav jag mig till Kahlenberg med två fina holländare och tittade på åskstormen som var över Wien. Så himla häftigt. Där stod vi högt på ett berg och åt glass i sommarvärmen medan vi såg stora mörka moln över hela Wien och regn som föll över vissa områden. Vi såg blixtrarna så tydligt när de slog ner i kyrkor, höghusen m.m. SÅ himla ballt med att samtidigt som man är i sommarvärmen och tittar på solnedgången i ena hörnet så är det åskstorm i andra hörnet. <3
 
Sen begav jag mig med en död mobil till centrum för att i stormen försöka hitta några andra holländare på en bar. Något som bara skulle bli lite tjöt på en bar blev fyra timmars dansande på min favoritbar Travelschack.
 
Och nu sitter jag här med svullna fötter, trött efter minimal sömn och äter nötter. (Var på matmarknad tidigare idag)
 
Nu ska jag plugga tyska, sen sova och sen titta film i perioder. Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: