Onsdag.

För att ge en snabb uppdatering om min bränna: 


Såhär ser det tragiskt nog ut.... Ett stort jävla fett streck mitt på låren. Lite för långt ner för att ha klänning med bara ben. Jag får många konstiga blickar på mina lår när jag går runt i shorts numera... Ena kallar det strumpor, för det ser ut som att jag har knästrumpor på mig. (Och ja, vi har sex smiley-ballonger som flyger runt I köket. Vi sparker runt dom utan anledning och ork till att kasta dom.)
 
Ja ja! 
 
Helgen spenderades hos Lilit och Punanisarna hade en klassisk "slumberparty" med MASSA choklad, prat, ansiktsmask, music och vin. På morgonen satt vi I sängen allihop och småtjattrade för att sen dra oss ut I solen och äta lång brunch på ett café. Dom är bra dom där. Och då och då blir det I en nanosekund lite deppigt för då kläcker någon ur sig "Jag kommer sakna er, vad ska jag göra sen utan er?". Men, samtdigt som är tråkigt att man inte kan se dom alls ofta sen så är det ändå coolt att man kan göra resor tillsammans till varandra och upptäcka nya ställen tillsammans.
 
Födelsedagen var fin. Fick massa fina hälsningar, blev väckt i natten av finenis med paket och rulltårta. Sen lunchade jag med punanisarna (kallar vår lilla hög det), sen lektion och på kvällen blev det dansande och billiga drinkar på Loco med flera från klassen. Väldigt bra dag med dom finaste i Wien. 
 
 Efter en fika med min favoritfransyska igårkväll så tror jag hon har smittat mig lite. Hon har varit sängliggandes I tio dagar och jag känner mig lite krasslig och hängig idag. Jag hoppas det är något litet, bara som symptom på stressen och sömnlösheten just nu. Jag vill inte va sjuk imorgon när Amanda, Elin och Julia kommer på besök i tre dagar! Ska bli himla bra med dom här. Synd bara att vädret visar kallt och regn konstant till söndag. Men sålänge jag får vara med dom så är jag nöjd. Och vi är ju faktiskt i Wien, det finns MASSA saker att göra både i ur och skur!
 
Nu ska jag ta en lite powernap inlindad i en filt på mitt golv. (Sängen är ockuperad av min tvätt som torkar) 
 
Ha en fin helg!
Är kommer lite bilder från senaste










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: