Underskattat under solen.

Efter två timmar i korvlandets sol så är jag röd som en tomat. Det "roliga" är ställena som är röda, då det "bara" är halva framsidan av överlåren, en rand mitt på magen och skulderbladen (medan nacken är kritvit i jämförelse)

När jag låg i parken kände jag inte av någon hetta eller såg något rött. Tio minuter inomhus visade dock något annat. Och nu ligger jag här i min säng och svider, vet inte vilken sida jag ska sova på... 

Jag brukar vara noga... Men jg klantade till mig rejält idag. Speciellt när tre dagar framåt kommer vara trettio grader och sol. Jag ska köpa solskyddsfaktor 30 inorgon. Och enorma mängder fuktlotion, och kylbalsam. 

Underskattade solen här nere......... Sol -Linnea, 1-0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: