This is how it is when it all gets wild. You can hit me hard, as hard as you like. Put down your weapons. Lets be defenceless.

Amanda har bett mig att uppdatera denna lilla sida. Herregud vad längesen det va! Om jag minns rätt så var det i början av praktiken. Och se så mycket som har hänt - jag är anställd, det är november, en har gipsat armen (och tagit bort det), jag har sett Linnea Henriksson, planerat framtid, planerat om framtid m.m.m.m.m.m.
 
Och snart är det jul... ÅH. Jag gillar jul, eller inte själva julafton. Men jag gillar det som är innan. Från första advent till 23e december. Och i år är första året där jag inte behöver ha stress över skolan över hela julen, har ju betald semster... åh så gött!
 
På tal om betalt, så har jag idag jobbar från åtta på morgonen till halv nio på kvällen.... en lång dag. Hela två arbetsdagar på en dag - så imorgon tar jag ut dom flextimmarna och stannar i sängen, tar en långpromenad och lyfter lätta vikter på gymet. Ska göra det till en skön dag, och sen beger jag mig mot Jönis för lite mysig helg med mat, mys, spel och skratt med dessa där som är där borta! Ska bli riktigt kul.
 
Längtar efter ett glas vin, livekonsert, snö, dansa, kramar och glass.
 
Nu ska jag inte röra en dator på fyra dagar hoppas jag. Och mobilen ska jag försöka ha på avstånd under helgen. Ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: